Business English

15.07.2019

Po odjezdu babičky jsem strávila dva týdny odpočíváním doma. Tři dny v týdnu jsem hlídala děti celý den, což bylo super, jelikož jsme nemuseli nikam spěchat a navštívili jsme tak spoustu hezkých míst jako například vodní akvárium, knihovnu, město, nebo lasertag a dva dny v týdnu jsem měla celé pro sebe. Ty jsem trávila tak, že jsem si dávala dohromady požadavky, které budu muset splnit po mém návratu na UHK a nebo tím, že jsem si četla a sledovala Netflix.

Po těchto dvou týdnech bych se měla vrátit do školy, ve které mám předplacené ještě dva týdny studia. Tentokrát mě čeká něco, o čem nevím vůbec nic. A to Business English. 

Čeká mě tak nové učivo, noví učitelé a noví spolužáci. Studovat budu dva týdny a potom mě čeká opět cestování.

Andy na cestách
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky