Nový Zéland

ROADTRIP

11.02.2019

SEDMIDENNÍ ROADTRIP SEVERNÍM OSTROVEM NOVÉHO ZÉLANDU

Usmívajícího se pána v informačním centru jsem se zeptala, zda je možné jít na první lekci a on mi doporučil tři různé školy. Chtěla sem tu nejlevnější, ale ti byli obsazení a začít bych mohla až ve dvě odpoledne. Úspěšní jsme byli ale u druhého kontaktu, kam jsem mohla přijet kdykoliv. Míša zvolila odpočinkovou variantu s cachtáním se a...

Waitomo caves

09.02.2019

Dnes jsme chtěli jet do Waitomo cave, tak, jak zněla poslední včerejší dohoda. Ráno vstávám za krásného východu slunka, Mario odchází na procházku a já přemýšlím, jak by se ti dva mohli dat zas do pořádku. Mario přichází zpět, Míša se probouzí a já začínám nervoznět, protože cítím, že za chvíli opět nastane hádka. Během pár sekund opravdu začne....

Ráno se budím kolem sedmé, snídám, čistím si zuby, oblékám se a divím se, kde je Míša, která měla spát ve stanu, jelikož jsme se včera domluvili, že v 7:30 vyjíždíme na trek. Jdu se tedy podívat do stanu a zjišťuji, že tam není. Jdu kolem bílého auta a vidím ji jak mi mává. Později se dozvídám, že kolem půlnoci...

Ráno jsme se stavili v turistickém centru, kde jsme si koupili vstupenky na Wai -o - Tapu, jelikož byly o pár dolarů levnější než koupení na místě. Pak jsem si pěkně zařídila až do toho místa. Trochu jsme si zajely, protože jsme se jakoby vraceli zpět k městu Rotorua, kde jsme byli včera. Musím říct, že to...

V šest nás vzbudil budík, protože jsme museli co nejdříve sbalit stan - kdyby tam náhodou přijela kontrola. Připravila jsem si věci na výlet, sportovně se oblékla a radostně šla snídat s výhledem na přehradu a vycházející slunce. Pak jsem čekala na to, až se připraví ti dva a vyrazili jsme.

Chvíli se snažím meditovat, snídám nakradené borůvky se svým jogurtem a musli a v osm sedíme v autě a jedeme směr Rotorua se zastávkou na tankování. Kupuju si taky ledový kafe. Mňam. Po dojezdu do města se stavujeme na informacích, kde nám milá paní doporučuje místa, které bychom měli navštívit-respektive místa jsme si našli sami, ona nám říkala,...

Ráno jsem si dala sprchu, musli s "nakradenými" zmraženými borůvkami a hostitel mi udělal kávu. Během snídaně jsem potkala Čechy, kteří právě přijeli. Jednalo se o dva kamarády - holku a kluka. Sranda byla, že jsou z Pardubic, kde bydlím a Hradce, kde studuju. Dali jsme si na sebe kontakt a doufám, že se ještě uvidíme.

V hostelu na recepci jsem se ptala, jestli je možné někde v blízkosti Aucklandu surfovat. Nic moc jsem se nedozvěděla, a tak jsem se rozhodla jet jen tak lenošit na Mission Bay. Slečna, která pracovala v hostele mě slyšela a nabídla mi, ze mě může ukázat cestu a doprovodit, protože v té lokalitě pracuje. Sbalila jsem si plavky,...

Devenport

02.02.2019

Včera ve městě jsem zjistila, že kousek od Aucklandu je město Devenport. Jsou na něm pláže a vyhlídky, a tak jsem se rozhodla udělat si výlet tam. Zpáteční lístek trajektem stál 14 NZD a jedna cesta zabrala 15 minut.