Hot Water Beach, Cathedral cove

04.02.2019

Ráno jsem si dala sprchu, musli s "nakradenými" zmraženými borůvkami a hostitel mi udělal kávu. Během snídaně jsem potkala Čechy, kteří právě přijeli. Jednalo se o dva kamarády - holku a kluka. Sranda byla, že jsou z Pardubic, kde bydlím a Hradce, kde studuju. Dali jsme si na sebe kontakt a doufám, že se ještě uvidíme.


Přerovnávám si věci v autě, nabíráme benzín a pádíme nabrat Míšu. Poté jedeme společně na Coromandel.

Jako první zastávku máme Hot water beach. Na téhle pláži se dá vykopat vlastní díra. Prokopete se do míst, odkud vytéká horká voda. Tudíž vznikne něco, jako vířivka. Mnoho lidí si bere lopatky, my jsme si nebrali nic. Zabrali jsme si již vykopanou díru, kde byla tak horká voda, že jsem si zpočátku ani nemohla pořádně sednout. Nakonec jsme si na teplotu vody zvykli, poseděli, popovídali si a rozhodli se jít do studené oceánské vody. 

Kolem druhé hodiny začali na pláž chodit desítky lidí, a tak jsme byli rádi, že už máme "vířivku" za sebou. V této části oceánu byly opravdu silné vodní proudy, a tak jsme museli pořád sledovat vlajky, mezi kterými bylo povoleno plavat a plavčík neustále měnil jejich polohu. Skákali jsme do vysokých vln (takové jsem ještě nikdy předtím neviděla) a musím říct, že jsem byla párkrát až ve stresu z toho, jak moc mě vlna "omyla" a odnesla. Chvíli jsme se opalovali, a pak se rozhodli jet dál.

Další zastávkou byl Cathedral cove. Jedná se o skalnaté výrůstky v oceánu a krásné pláže. Auto jsme nechali na neplaceném parkovišti a vydali se na zhruba 30-ti minutovou procházku. Taky jsme se vraceli pro plavky, jelikož nám ostatní turisté řekli, ať si je určitě vezmeme (stejně jsme se nakonec nikdo nekoupal). Cestou jsme šli na vyhlídku, která stála opravdu za to.

Prošli jsme si pláž, udělali pár fotek a poté jeli na místo určené pro campervany. Parkoviště bylo hned u oceánu, a tak bylo jasné, že ráno uvidíme krásný východ slunce. Mario uvařil večeři. Bylo zakázané stavět stan, a tak jsme se rozhodli zkusit spát v campervanu všichni tři. Dělali jsme vtipná selfiečka a celou noc se pořádně mačkali. Aspoň nám nebyla zima.

Andy na cestách
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky