Zkouška zdolána!

18.07.2019

Po víc jak měsíci čekání, je to tady. C1 úroveň je v kapseeee!!! :-) 

Po dobu tří měsíců jsem tu studovala angličtinu v kurzu CAE (Cambridge Advanced English) proto, abych si zkusila udělat závěrečnou zkoušku na úrovni C1. Popravdě, předtím, než jsem na tenhle zahraniční pobyt vyjela jsem přemýšlela o zkoušce FCE, což je zkouška, která je o level nižší než tato. Musím říct, že jsem si moc nevěřila v tom, že bych FCE zvládla a nakonec jsem zvládla ještě o jeden level vyšší..

Tenhle kurz pro mě nebyl jednoduchý. Často jsem po pár hodinách ve škole byla dost unavená a přišlo mi, že už je moje hlava plná, ne-li přeplněná informacemi. Velký podíl a vliv však měla rodina, se kterou bydlím. Aniž bych si to uvědomovala, každý den s nimi mluvím anglicky.

Certifikát je celoživotní a myslím si, že má důležitou roli v životopisu. Hlavní ale je to, že na sobě vidím progres, o kterém se mi popravdě ani nezdálo..

Tak a teď už můžu spokojeně zase cestovat :-)

Andy na cestách
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky